donderdag 10 november 2011

Pech, of juist geluk

Iedereen kent het verschijnsel van pech hebben. Deze momenten staan ons meestal nog helder bij. Terwijl wanneer we geluk hebben dit minder lang blijft hangen. Op de loterij winnen na denk ik. Meer de kleine dingen, bedoel ik dan. Enkele weken geleden moest ik in Amsterdam zijn. Iets te laat vertrokken van mijn laatste afspraak dus een beetje gehaast reed ik de stad in. Op zoek naar een parkeerplaats in de buurt van waar ik moest zijn. Er was een wegomlegging dus ik belde om te vragen waar ik het beste kon parkeren. De vriendin in kwestie kon me niet echt helpen waardoor ik meer en meer begon te balen. Uiteindelijk een parkeerplaats gevonden. Snel betalen, een godsvermogen overigens en naar de plek van bestemming.

Links af. Over de brug. Rechts af. Damn. Weer bellen. Er wordt niet opgenomen! Terug. Brug over dan eens rechts. Waarom kan ik het nou niet gewoon vinden? Waarom altijd dit gedoe? Rechts af. F%&* daar staat mijn auto, ik heb een rondje gelopen. Wacht ff, heb ik nou mijn lichten aangelaten!!

Geen opmerkingen: