woensdag 9 november 2011

Twee keer hetzelfde werkt niet

Gisteren zoals bijna iedere dinsdag naar kantoor geweest. Ik werk een aantal dagen vanuit huis (Middelburg), maar op de dinsdagen hebben we een aantal besprekingen waar ik graag bij ben. Wij noemen dat de weekly of monthly, afhankelijk van de datum. Hier bespreken we zaken als voortgang omzet/sales, problemen of successen met klanten en kandidaten en vooral kijken we naar het One Page Plan wat we gezamenlijk hebben opgesteld. Dit plan geeft onze bedrijfsfilosofie weer en de doelen voor de komende weken, maanden, jaren en ook de Grote Gedurfde Dappere Doelstelling die wij in 2020 willen behalen.

Omdat ik naar kantoor ging en hier ook enkele gesprekken ging voeren, heb ik een pak aangedaan. Op zich niets bijzonders, maar toen ik deze aantrok kwam het gesprek met Miranda op prettig zittende kleding. Van het blauwe pak dat ik aanhad, heb ik namelijk ook een zwarte versie. Deze draag ik echter bijna niet. Vreemd, want deze zit net zo lekker. Toch blijkt het niet zo te werken dat als iets lekker zit, dit bij een tweede ook zo werkt. Waar zou dat aan liggen? Gewenning? Verwachting? Of heeft het te maken met de constant strijd op zoek naar verbetering en optimalisatie? Vermoeiend zeg. Hopelijk gaat mijn blauwe pak nog lang mee.

Geen opmerkingen: