Vandaag schenkt schrijver en serieondernemer Jim Stolze (Nu.nl, Startpagina, Tedx) het eerste hoofdstuk van zijn boek Uitverkocht! aan de lezers van het FD. In het eerste hoofdstuk beschrijft hij 6 manieren om tot meer aandacht te komen. In zijn 2e manier beschrijft hij “Creëer andere waarde” en hierin beschrijft hij hoe de eigenaar van een bar in Berlijn, klanten laat bepalen wat de waarde is van de wijn die ze drinken.
Strictly People hanteert een vergelijkbare werkwijze, namelijk Nobelisme. Het Nobelisme is de manier van werken die vrijheid, focus en tevredenheid garandeert omdat de klant de waarde van de dienstverlening bepaalt. Geen contract, geen ondergrens, geen addertjes, enkel vrijheid van handelen, focus op de prestatie/vraag en een tevredenheidgarantie. Als Werving & Selectie buro in Finance, Payroll, Hr en Bank & Verzekeringen leidt dit tot een goede verstandhouding waar alle partijen optimaal profijt van hebben.
Strictly People is blij dat Jim Stolze onderschrijft dat een andere waarde creëren een toegevoegde waarde is en verwelkomt hem dan ook als Nobelist van het eerste uur.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten