dinsdag 5 april 2011

Traditie, Aidan Gibons en Jing

Afgelopen vrijdag ben ik met 2 vrienden een potje gaan golfen in Tilburg (Prise D'eau). Heerlijke baan, waar 9 nieuwe holes mooi zijn aangelegd. De bedoeling was een wedstrijd van 2 tegen 2 waarbij iedere speler van het team een bal slaat en je als team zelf mag beslissen met welke bal jouw team verder gaat. Leuke variant waarbij het niveau aardig hoog kan worden. Reden om dit te oefenen was de jaarlijkse Brotherhood challenge (dit jaar op 11 & 12 juni) die David en ik spelen tegen Emile en Dave. Dit jaar inmiddels voor de 12e keer! De stand is, na 4 nederlagen op rij in het begin, 7 - 4 in ons voordeel. 7 overwinningen achter elkaar dus voor ons, we hebben het er bijna dagelijks over. Alleen al de voorpret is voldoende om dit ieder jaar te blijven doen. Helaas moest een genodigde afzeggen dus de oefenwedstrijd werd een rondje 18 holes. Mijn eerste 18 overigens van dit jaar. Ik had al 2 keer 9 holes gelopen, maar 18 was toch wel iets langer. Dat mijn concentratieboog hier wat last mee had, is duidelijk te zien op de 18e. Althans te zien, je moet goed kijken om mij te herkennen, maar ik ren toch echt door het beeld.


In het kader van mooie video's mag ik deze niet achterhouden, een prachtig stukje muziek van Aidan Gibbons. Tranentrekkend goed.


Als laatste tip van de dag dan een erg handige feature (Jing) waarmee je video's of foto's kunt maken van je eigen computer terwijl je er op werkt. Stel je wilt iets uitleggen aan ene collega die thuis werkt, klik op het zonnetje en maak een handige uitlegvideo en mail deze. Zeer gebruiksvriendelijk en eenvoudig te installeren, zelfs ik vind dat!

Geen opmerkingen: