maandag 21 maart 2011

Vacature hit, Joosse en Zandtovenaar en Panyee football

De aktie van vrijdag, het uitzetten van de vacature Web- en Vacaturebeheerder, heeft heel wat teweeg gebracht. Allen vrijdag waren er al meer dan 500 bezoekers op de site, meer dan 20 aanmeldingen en het aantal telefoontjes was zo erg dat Wilma, onze collega die normaal op vrijdag de administratie doet, de hele tijd bezig was mensen te woord te staan. Kim en Wendy zijn tot 17:00 uur aan een stuk aan de telefoon geweest, ondanks dat er bij de vacature staat alleen reageren per mail. Hopelijk is het vandaag iets rustiger want dit is gekkenwerk. Wel leuk natuurlijk. Binnenkort maar een zaaltje huren om iedereen in 1 keer uit te nodigen.

Aan het einde van de dag werd ik door mijn schoonouders opgehaald om naar het 75 jarige jubileum te gaan van Joosse Accountants. Twee (oud) eigenaren kregen een mooi afscheid en de nieuwe driekoppige directie het  woord. Mooi om te zien hoe dit traditionele bedrijf zich ontwikkeld heeft. Zeker toen Ome Arie nog even aan het woord kwam, dit oudste lid van de familie/bedrijf begon er te werken in 1941, waanzinnig. Er kan toch weinig op tegen ondernemer zijn.. Bijzonder was ook de zandtovenaar die de afsluitende act was.


Nu ik toch bezig ben met Youtube, deze kwam ik gisteren tegen. Wat een verhaal! Onderschat nooit de kracht en onverzetbaarheid van kinderen.



Vandaag ga ik naar Den Bosch voor een kennismaking bij P&O Service groep en  voor koffie bij
Dexcom, de holding van Dixons en Dynabyte.

Geen opmerkingen: