donderdag 10 maart 2011

Te warm, kapper, Ali B en Henny Vrienten

Dinsdagmiddag kreeg ik een onbestemd onrustig gevoel. Gisteren kreeg ik het weer, maar ik denk te weten wat de oorzaak is. Warmte. Mijn kantoor heeft een groot raam op de zon en als deze schijnt, wordt mijn kamer natuurlijk warm. Tel daarbij de verwarming die aanstaat en je krijgt een heet kantoor. Als ik hier de hele dag inzit wordt het dus na een aantal uur net iets te warm waardoor mijn concentratie afneemt. Door de verwarming wat lager te zetten, moet dit probleem opgelost zijn. Gisteren ben ik voor het eerst met Evelien naar de kapper geweest. Heel geduldig heeft ze zitten wachten tot Femke klaar was, met haar nichtjes als secondanten om te controleren of alles goed ging.






Deze week heb ik enkele leuke successen mogen boeken. Er is een administratieve kracht aangenomen bij Decor en een Administrateur bij Camelot, daarnaast zijn we een wervingscampagne gestart voor House of Merchandise die een Administrateur zoeken voor 32 uur/week in Rotterdam. Mooi bedrijf met een leuk product. De functie is uitgezet op de diverse sites, waaronder Nationale Vacaturebank, Intermediair en vandaag Monsterboard, ik ben benieuwd of de bezoekersaantallen nu echt toenemen. Later meer.

Gisterenavond naar Ali B opVolle Toeren gekeken. Hoewel de naam echt niet lekker in het gehoord ligt, tenminste als je geen kijker bent van Op Volle Toeren, is het een geweldig programma. De onbevangenheid van Ali B spat van het scherm als hij met een andere rapper, Winne in dit geval, op bezoek gaat bij Henny Vrienten (bij het grote publiek bekend van Doe Maar). Binnen een half uur ontstaat er een sfeer van wederzijds respect, interesse en warmte. Beide leidjes, Henny maakt een cover van een liedje van Winnen en visa versa, klinken echt goed en zouden een hit kunnen opleveren. Vooral het lied van Winne en Ali is recht uit het hart en staat als een huis, Henny is dan ook zichtbaar onder de indruk. Kijken dus.

Geen opmerkingen: