vrijdag 11 maart 2011

Ondernemers-vriendendag, Gouden Bock en Jupiler League

Gisteren was weer een ondernemers-vriendendag (EO Network). Als het weer het toelaat gaan we eerst met 4 van de 9 golfen dichtbij de lokatie waar we die middag bij elkaar komen en gisteren was dat Middelburg, dus golfen in Goes. Er stond aardig wat wind en in het begin was het ook koud, maar als snel kregen we het warm, niet alleen door ons hartverwarmende spel! Laat 4 mannen een wedstrijd spelen en de vonken vliegen er binnen 5 minuten vanaf. Laat 4 ondernemers een spelletjes spelen en er barst een strijd los. Zo ook bij ons. Hoewel de inzet enkel eer is, of juist daardoor, wordt er op het scherpst van de snede gestreden, zowel lichamelijk als geestelijk. Heerlijk. Mijn persoonlijke hoogtepunt was de voor het eerst echt geslaagde backspin bal. Over een afstand van 50 meter moest ik over een rijtje bomen heen om op de green te komen. Op het moment van neerkomen, rolt de bal nog zeker 2 meter terug, mij in extase achterlatend, een backspinbal. Helaas is alles wat bij de EO besproken wordt vertrouwelijk, dus over de uitslag mag niet gecorrespondeerd worden -:)

Omdat we de reguliere sessie wilde uitbreiden met een uitleg over de Rockefellar Habits, het FD schreef hier gisteren nog een stukje over, heb ik de buren van de Gouden Bock gevraagd of ze bij mij het eten wilde serveren. Geweldig natuurlijk dat ze mee willen denken, maar dat het resultaat zo voortreffelijk zo zijn, had ik niet verwacht.






Vandaag weer vol aan de bak om alle mail van gisteren te verwerken en contact op te nemen met de klanten waar kandidaten op gesprek zijn geweest. Mijn werkdag is niet erg lang, want in de loop van de middag al weer richting Helmond voor een wedstrijd in de Jupiler League, kan ik alvast wennen aan volgend jaar met Willem II....

Geen opmerkingen: