maandag 7 maart 2011

Strictly People groeit, King's Speech en Carnaval II

De afgelopen periode is er weinig sprake gewest van groei binnen Strictly People, maar sinds begin dit jaar zit er weer volop beweging. Is net na nieuwjaar Wendy begonnen, begin maart is daar Kim bijgekomen. Beide dames zijn gestart als Junior Consultant waar Wendy Toine voornamelijk zal ondersteunen en Kim mij. Hier heb ik lang op gewacht, omdat ik me nu helemaal bezig kan gaan houden met kandidaten spreken en relaties beheren. Heerlijk. Afgelopen week is daar ook nog Eugene bijgekomen. We zochten iemand die de tak Bank- en Verzekeringen op kon gaan tuigen en hij heeft hier veel ervaring in. Er lagen meteen een aantal vacatures voor hem klaar, waardoor hij een vliegende start heeft kunnen maken. Een samenwerking als met Eugene zoek ik ook nog voor HR, ICT en op termijn voor Sales en andere disciplines. Als je iemand mocht weten, feel yourself free.

Zaterdagmiddag hebben we Evelien naar haar tante gebracht om daar een nachtje te logeren. Een vriend zou een feestje geven, maar door carnaval en wintersportvakanties is dit verzet, maar het logeerfeestje stond al gepland. Fijn om te zien dat dit helemaal goed gaat. Evelien heeft het heerlijk gehad en ons helemaal niet gemist. Helaas was dat voor mij anders. Met Miranda ben ik eerst gaan lunchen in Domburg bij het Badpaviljoen. Een absolute aanrader. Heerlijk eten met uitzicht over de zee, geweldig. Daarna zijn we naar The King's Speech geweest, ook een aanrader overigens. Wat speelt Colin Firth geweldig, In 2010 heb ik niet veel films gezien, maar dat deze prestatie een Oscar waard is, staat als een huis. Toen we na de film thuis kwamen, was het huis toch wel erg leeg. Geen monsterlijke mannen de het huis onveilig maken, geen prinses die met open armen naar je toe komt lopen om met je te knuffelen. Dat was toch wel iets te rustig..

Deze week weer volop bezig met vacatures. Eerst nog enkele uitwerken van vorige week en reacties van de klanten afwachten op enkele voorgestelde kandidaten. Vandaag zal het wel iets rustiger zijn want de net gestarte dames vieren carnaval. Ze liepen ook nog eens mee met de optocht, waar Toine is gaan kijken, als er foto's beschikbaar een toonbaar zijn, zal ik die zeker laten zien.

Geen opmerkingen: