maandag 14 maart 2011

Helmond Sport, concurrentie, storen en chili con carne

Was er donderdagavond een luxueuze maaltijd bij ons thuis, met medewerking van de buren van de Gouden Bock, vrijdag was het allemaal iets simpeler. Met 3 relaties zijn we naar Helmond Sport - Go Ahead Eagles geweest en vooraf hebben we wat gegeten. Friet en cola natuurlijk, wat anders voordat je naar het voetballen gaat.


De wedstrijd was een draak om te zien, maar waarschijnlijk is dat na de 3-1 nederlaag tegen Ajax het toekomstbeeld van Willem II. Aanstaande zaterdag wordt het erop of eronder als we tegen VVV spelen (uit). Ik moet bekennen dat de professionaliteit en uitstraling bij Helmond Sport beter was dan ik had verwacht, maar dat je tegenwoordig kunt degraderen uit de Eerste divisie is een goed initiatief, van concurrentie wordt iedereen beter.

Wat ik niet begrijp is dat mensen hun telefoon opnemen terwijl je stoort. Toen ik in de auto zat richting Helmond heb ik nog wat mensen gebeld, waarbij een man die blijkbaar op vakantie was. Zoals altijd vraag ik uit beleefdheid stoor ik, ja zegt hij ik ben op vakantie. Waarom neem je dan op? Mijn nummerherkenning staat aan dus je weet dat ik geen bekende ben, die staan in je telefoonboek (mag ik aannemen), en dan neem je op om te zeggen dat ik stoor. Of zou dat zo iemand zijn met zijn telefoon in een holster aan de broekriem die deze met één flitsende handbeweging sneller dan zijn schaduw kan opnemen?

Afgelopen weekend niet heel veel gedaan. Matthijs heeft bij het KNVB 4-4 toernooi de halve finale gehaald. Top natuurlijk. 4 juni staat deze gepland, op naar de finale in Amsterdam. Gisteren zijn we een lekker stukje gaan wandelen, het was echt prachtig weer. Langs het strand en door Domburg weer terug. Daar staan bij een parkeerplaats wat van die mobiele wc's, maar waarschijnlijk heeft iemand te pittige chili con carne gegeten..

Geen opmerkingen: