donderdag 17 februari 2011

KPN, Hunkemoller en Interim Recruiter

Vanochtend lag internet eruit. Omdat ik de dele dag onderweg ben, maar meteen bellen met KPN, zeker na alle drama's van T-mobile en Youp van 't Hek wilde ik het in gang zetten voordat we dagen zonder internet zouden zitten. Een onoverkomelijk drama natuurlijk met 3 monsters van jongens die 25 uur per dag op internet zitten, ik niet natuurlijk.. Maar, eerlijk is braaf, ik werd binnen q minuut te woord gestaan door ene zeer slagvaardige dame die weinig ruimte liet voor misinterpretaties, binnen 5 minuten was alles gereset en functioneert het weer, top. Plus voor KPN.

Gisteren een groot deel van de dag bezig geweest met het zoeken naar Administrateurs voor Camelot en een Franssprekende Crediteurenadministrateur voor Hunkemoller. Alleen al de site bekijken is geen straf! Vandaag spreek ik enkele kandidaten dus het "Papa fume un pipe dans la jardin" maar weer eens uit de kast halen. Gisteren laar nog een interimpositie voor een Recruiter Verzekeringsbranche uitgezet omdat we van een grote klant een tiental vacatures gaan krijgen, heerlijk natuurlijk, maar hier heb ik onvoldoende mankracht voor op dit moment.

Hoe cool kun je zijn? Deze man belt in de Amerikaanse versie van Who Wants to Be a Millionaire (van orgine Engels) met zijn vader als hij bij de laatste (1 miljoen) vraag is aangekomen. Niet om het antwoord/hulp te vragen, maar om doodleuk te vertellen dat hij zo meteen een miljoen dollar gaat winnen, spektakel alom, Youtube.



Geen opmerkingen: