maandag 7 februari 2011

Kleine handdoek in de ring

Afgelopen zaterdag een belangrijke beslissing genomen voor mijn geplande wedstrijd in mei. Ik ga het in ieder geval in de maand februari een stuk rustiger aan doen. Mijn bedrijf, Strictly People, heeft me op dit moment harder nog en het sporten ging heel veel tijd kosten. Niet alleen het sporten zelf, maar ook het voorbereiden, het uitrusten en slapen, kosten me zeker rond de 20 uur per week en die ga ik in februari besteden aan werk. De economie begint weer wat aan te trekken en we hebben nog heel wat in te halen. Jammer? Zeker, het heeft me ook wel twee dagen gekost om echt te realiseren dat dit het beste is. Dit betekend niet dat ik helemaal stop met trainen, maar ik ga het terugbrengen naar 3 dagen per week. Dat houdt in 1 keer zwemmen, fietsen en lopen. Al met al zal dit heel wat extra uren opleveren.

Afgelopen zaterdag nog 2 uur gefietst en dat ging prima, 57 km met 1,1 km hoogtemeter. Ik ben benieuwd of maart weer meer trainingsuren kan geven, maar dat weet ik nog niet zeker. Prioriteiten stellen dus. Niet mijn allersterkste kant, maar wel noodzakelijk. Met mijn trainer overleg gevoerd en hij geeft aan dat mijn conditie wel ok is en dat 1 maand minder geen probleem hoeft te zijn. Zelf ben ik daar nog niet van overtuigd, maar we gaan het zien. Nu aan het werk, knallen zodat er in  maart weer meer getraind kan worden.

Geen opmerkingen: