dinsdag 8 februari 2011

Bereikbaarheid, DWDD en Dumpert

Nu ik de afgelopen dagen niet heb gesport, slaap ik als een roos. Nu sliep ik altijd wel goed, maar werd ik vaak wakker. De afgelopen nachten elke keer in een ruk doorgeslapen tot in de ochtend, heerlijk.

Gisteren de hele dag bezig geweest met kandidaten bellen voor procedures, met name de Controller's functie heeft veel tijd opgeslokt. Als je dan zo'n dag aan het bellen bent, realiseer ik me weer hoe slecht wij eigenlijk bereikbaar zijn. De wereld is kleiner geworden, wij zijn in staat om het nieuws van over de hele wereld live mee te maken, maar dit zorgt er ook voor dat wij verwachten dat iedereen bereikbaar is. Sms, msn, mail, mobiele telefoon en twitter verkleinen de wereld maar maken de afstand tussen mensen groter. Ik ben benieuwd hoe dat verder gaat. Wordt dit minder of nog meer?

Gisteren ook enkele nieuwe procedures binnengekregen. Voor het CZE zoek ik een Medewerker Administratie en vandaag gaan we de functie Teamleider Grootboek/Plaatsvervangend Manager Finance in Soesterberg uitzetten. Laat die kandidaten maar komen.

Ik heb sterk het vermoeden dat de makers van DWDD deze site ook regelmatig raadplegen, simpelweg omdat er vaak hele leuke filmpjes op staan, Dumpert. Niet alles is even leuk, of goed voor jeugdige kijker -:), maar er staan ook toppers op als deze, Honey, I'm home.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi iedereen,

Ik heb natuurlijkwim.blogspot.com gevonden via Startpagina.
Deze site ziet er goed en leuk uit!
Ik wil graag ook zo een mooie site maken. Welke applicatie heb je hier precies voor gebruikt? Mijn blogje ziet er nog saai uit. :(

Bedankt

Groetjes vanuit A'dam
Willy