zaterdag 12 februari 2011

Grote handdoek? Fietsen en voetbal

Na de lezingendag van donderdag, gisteren bezig geweest met kandidaten uitwerken en voorstellen. bij enkele procedures begint het te lopen en worden kandidaten uitgenodigd, wat lekker is. Hopelijk zet zich dat door en krijgen we veel (nieuwe) aanmeldingen, het aantal vacatures neemt per dag toe. De komende periode ga ik een try out doen met een bedrijf waarbij ik betaal per cv die voldoet aan de door mij (mijn klant) gestelde eisen. Er zitten wel wat haken en ogen aan, maar ik wil het zelf ervaren. I'll keep you posted.

Gisterenmiddag weer lekker op de fiets gestapt. Een training van 3 uur, met wat bergen. Het ging echt super. Het was de eerste training van de week, zie eerdere blog inzake kleine handdoek, en het ging lekker. Gemiddeld was 28,5 km/uur met 750 hoogtemeters en zeer relaxt gefietst. Wellicht ligt het aan het onbevangen zijn, maar het valt me niets tegen. De komende weken nog rustig aan doen en dan begin maart de beslissing nemen wat te doen. De zaak heeft mijn input helemaal nodig en trainen zoals zou moeten, kost met voor- en nabereiden erbij neer op 20 uur per week, en da's best veel. Misschien wordt het wel helemaal cancellen! Hoewel het heel jammer zou zijn, wil ik niet dat 1, mijn bedrijf er onder komt te leiden en 2, belangrijker, mijn familie er last van krijgt. Spannend dus. Iedereen die vorige keer reageerde, nogmaals dank, erg fijn om jullie bemoedigende woorden te horen. Maar er komt simpelweg altijd wel weer een nieuwe uitdaging, mijn bucketlist is nog lang genoeg.

Vanochtend met Bastiaan naar de voetbal geweest. Een knappe 4-1 overwinning op het altijd lastige Serooskerke uit. Direct daarna door naar Matthijs die tegen de koploper moest. Tot enkele minuten voor het einde stonden ze voor met 1-0, ondanks het zware overwicht van de tegenstander. Helaas viel de gelijkmaker erg laat, maar ze mogen trots zijn op deze prestatie. De frustratie van de tegenstander was groot, waardoor de prestatie alleen maar groter werd. Geweldig om die fanatieke koppies te zien. Een spoor van herkenning kwam weer boven. ''S-ochtends slecht kunnen eten van de spanning, veel te vroeg bij de voetbal zijn om dan veel te vroeg om te willen kleden om dan veel te vroeg te beginnen aan de warming up, fantastisch. Gelukkig is dat nu allemaal heel anders............

Geen opmerkingen: