maandag 14 februari 2011

Einde triatlon plannen 2011 en Fifa playstation

Afgelopen week heb er ik al wat over geschreven, en nog veel meer over nagedacht en zondag is de beslissing definitief gevallen, dit jaar zal ik geen hele triatlon halen. De teleurstelling is groot, erg groot, maar Strictly People heeft meer tijd nodig dan ik qua sporten moet besteden. Wilde ik in februari nog wat minder tijd aan sporten besteden zodat ik in maart en april weer vol aan de bak kon, dit is niet reeel. In maart moeten de uren weer naar 20-25 uur per week en dat is niet te combineren met een volle werkweek (40+). De keuze is simpel, want mijn volgorde is familie op 1, werk op 2 en sport op 3. Daarbij komt dat de wedstrijd op Lanzarote een beloning is voor enkele jaren trainen, maar de insteek is gezond zijn, fit voelen en energie krijgen. Dat staat nog steeds voorop en feitelijk los van het doel, de triatlon. Niet getreurd, alleen kan ik het nog niet van de bucketlist afhalen. Gelukkig staat daar ook op dat ik naar een werkdag van maximaal 4 uur wil, dus als ik dat snel haal, kan ik nog meer gaan trainen -:)! Of ik de marathon van Rotterdam ga lopen, weet ik ook nog niet. Eerst ff bijkomen van deze teleurstelling, want dat is het zeker. Meer dan 5.000 km getraind en zo dichtbij, zo fit, zo sterk, zonder blessures, au.

Vandaag vol aan het werk. Vele procedures en dus veel kandidaten nodig. Zo zoek ik 2 administratieve krachten voor een klant in Den Bosch, die gaat verhuizen naar Eindhoven. Kennis van Exact is een eis, net als beheersing Engels. De profielen komen vandaag binnen. Daarnaast nog op zoek naar een Teamleider Grootboek voor Pearle.

Gisteren was een heerlijke relax dag. Een beetje gewerkt, maar vooral lekker rustig aan gedaan. De jongens speelde Fifa 2010 en Evelien vond het heerlijk. Muziekje erbij en dansen maar.....


Geen opmerkingen: