donderdag 24 februari 2011

Diesel, Interim Assistent Controller en The Dutch golf

Enkele weken geleden heeft Huug zijn horloge naar een winkel gebracht voor reparatie. Weken, het is inmiddels bijna 2 maanden geleden. Zij konden hem niet maken dus werd hij teruggestuurd naar Diesel. Hij is erg gesteld op dit horloge en vraagt wekelijks aan ons, heeft de winkel al gebeld? Deze week was hij het beu en initiatiefrijk als hij is, loopt hij naar de winkel. Daar krijgt hij te horen dat Diesel het horloge heeft vernietigd omdat het een oud model was e zij hem niet konden maken. Maar omdat zij dit vervelend vinden krijgen wij een tegoedbon van 20% korting als we een nieuw horloge kopen! Niet geheel tevreden komt hij thuis, dus heb ik maar eens gebeld voor nadere toelichting. De dame herhaalt het hele verhaal aan de telefoon, maar op mijn vraag waarom niemand ons hiervan op de hoogte brengt, laat staan toestemming vraagt, blijft ze het antwoord schuldig. Dit is het beleid van Diesel zegt ze en wij kunnen hier niets aan doen. Dat ik hier iets anders over denk, begrijpt ze niet helemaal. Ook mijn opmerking dat een kortingsbon een beetje vreemd is omdat wij dan nog altijd 80% kosten krijgen voor een horloge dat we helemaal niet willen omdat we een horloge hadden, komt niet helemaal door. Echt klantvriendelijk is het niet, maar dat Diesel dit als beleid heeft lijkt me sterk. Wordt vervolgd.

Gisteren ben ik lekker bezig geweest met het vinden van een Interim Assistent Controller. Vandaag spreek ik 3 goede kandidaten waarna ik in overleg ga met de klant of dit is wat ze zoeken. Wat mij wederom opviel is het aantal reacties en deze keer waren het over het algemeen weer hele goede. Althans, cv's die aansluiten bij het profiel. Alleen begrijp ik niet dat mensen uit de Randstad reageren op een opdracht in Zuid Limburg. Bijna 200 km  enkele reis, lijkt me onmogelijk, maar ook ondoenlijk. Zowel voor klant als voor de kandidaat, conclusie lijkt dat er nog altijd veel zzp-ers thuiszitten.

Vandaag mag ik weer eens gaan golfen. We lopen 9 holes op The Dutch. Deze nieuwe baan waar ze in 2018 hopen de Ryder Cup te mogen organiseren, blijkt geweldig ontworpen te zijn. Hoewel het weer wat minder is, kijk ik er wel naar uit. Ik zal wat foto's maken.

1 opmerking:

Anton Oppenhuizen zei

... We lopen 9 holes op The Dutch.

Ik ben jaloers, Wim.