dinsdag 22 februari 2011

AlbertHeijn, hardlopen & Interim Recruiter

Als dank voor mijn inzet in het najaar van 2010 kreeg ik van Matthijs, spits van de F5 van Zeelandia Middelburg en mede verantwoordelijk voor het ongeslagen kampioenschap, een eigen set voetbalplaatjes. En zoals het met alle prijzen is die je wint, het maakt je trots. Het gezegde, hoe groter de beker, hoe onbelangrijker de prijs geldt in dit geval zeker. Maar wat een slimme aktie van Albert Heijn. Je denkt na jaren van voetbalplaatjes met elke keer weer die rijen kinderen bij de kassa die om plaatjes vragen, is het nu wel voorbij, maar nee, er komt weer een verrassing uit de hoge hoed. Ik dacht dat televisie makers de koning was van het uitmelken van concepten & programma's, maar Appie kan er ook wat van. De bedrijfsleider in de reclame is zelfs een BN-er geworden.

Gisteravond ben ik voor het eerst in weken weer eens gaan hardlopen. Een blokje van 8 km, waarvan ik dacht dat doe ik ff. Hmmm, dat viel tegen. Al sport je nog zo veel, als je enkele weken rust hebt, moet je lichaam echt weer wennen aan een inspanning als deze. Het viel dan ook niet mee en ik kreeg zelfs steken in mijn zij. Na een kleine 50 minuten kwam ik Middelburg weer inlopen en was ik blij weer thuis te zijn. Het was ook verschrikkelijk koud, wat ook niet echt helpt. Tijd voor zomer.

Vandaag ga ik enkele kandidaten spreken voor de Interim Recruitersfunctie die we zelf open hebben staan. Reden is dat we vanuit een klant veel aanvragen hebben gekregen, maar hier zelf niet echt de capaciteit voor hebben. Nu zoeken we al een tijdje een Consultant Bank & Verzekeringen, maar dit wil nog niet echt vlotten. Pijnpunt is dat wij geen topsalaris willen betalen voor iemand die in loondienst komt en zich dan gaat bewijzen. We zoeken een ondernemend persoon die zo commercieel en vaktechnisch goed is, dat deze samen met ons een succes gaat maken van het onderdeel Bank & Verzekeringen bij Strictly People. Een ondernemer die niet alleen wil starten en met ons een vliegende start kan maken. Eens kijken wat vandaag gaat brengen.

Verder spreek ik nog enkele kandidaten voor enkele van mijn andere vacatures, die gisteren weer met 3 nieuwe is uitgebreid. Het aantal vacatures gaat prima, nu nog die topkandidaten, waar zijn jullie!!

 

Geen opmerkingen: