woensdag 19 januari 2011

Verhuizer, bezoekers site en trainingen

Gisteren nog wat kasten naar het kantoor gebracht. In zo'n grote bus van Middelburg naar Dussen en door naar Gorinchem, voelde me bijna een echte verhuizer. Iets waar ik de laatste jaren een enorme hekel aan heb gekregen. Vast omdat ik vaak verhuist ben. Laat ik nu maar eens enkele decennia hier blijven wonen!

Er zijn gisteren ook weer 2 nieuwe medewerkers begonnen, Wendy (weer een Wendy!) en Michel. Zij zijn voor een jaar bij ons in dienst en worden gedetacheerd bij Allianz. Daarna zullen ze daar in dienst treden. Altijd leuk nieuwe mensen erbij. Samen met Wendy (onze Junior Consultant) ben ik druk bezig om de bezoekers aantallen op onze website te laten toenemen. En eerlijk gezegd, dat doen we lekker. Kwamen we eerst net boven de 100 per dag, dit is de laatste maanden opgelopen tot ruim 200 per dag en we willen verder. Van concurrenten heb ik vernomen dat ze tot 30.000 unieke bezoekers per maand hebben, en dat wil ik natuurlijk ook. We zitten er zelfs aan te denken om het plaatsen en beheren van vacatures uit te gaan besteden, maar dit zijn we nog aan het onderzoeken (tips zijn welkom, overigens).

Deze week ook weer een interim aanvraag gekregen, Schadebehandelaar. Het loopt nog niet storm. Hoewel de functie ook uitstaat bij Freelance, komen er maar geen goede reacties. Vandaag nog eens goed naar kijken. Je zou zeggen dat er veel freelancers op de bank zitten, maar waarschijnlijk niet in deze tak.

Na het afzetten van de bus bij mijn schoonouders ben ik terug gaan rennen. De opdracht was simpel, 10 minuten warming up en dan eerst 1, dan 2, 3, 3, 2, en 1 minuut in hoger tempo afgewisseld met de helft aan de tijd in laag tempo. Niet zwaar of lang dus. Maandag was pittiger. Zwemles van Remy. Weer ruim 1 uur gezwommen en dat voelde ik goed in mijn schouders. Wel lekker. Vandaag weer een paar uur fietsen op de Tacx.

Als laatste nog een leuke kijktip, de aflevering van Basta inzake belspelletjes, te grappig. 

Geen opmerkingen: