maandag 17 januari 2011

Week 2, Bodyworld en diverse vacatures

Afgelopen week met vrienden van EO Network naar Frankrijk geweest. We zaten in de buurt van de Alpe D'Huez en hoewel het geen skivakantie was, hebben we wel een dagje op de ski's gestaan.


Na jaren van snowboarden, sinds mijn 16e niet meer op de ski's gestaan. Het ging heel redelijk. Met die carves is het wel een stuk makkelijker dan op die rechte latten en mijn (beperkte) ervaring op het snowboard waren voldoende om met al die crack's mee te gaan. Heerlijk weer, prachtige sneeuw en een super skigebied.

Deze week dus ook niet veel getraind. Donderdagavond was ik laat thuis en vrijdag ben ik met de kids naar Body World geweest. Een absolute aanrader. Met Miranda had ik deze tentoonstelling al eens gezien in New York, maar om nu met Huug (14) en Matthijs (12) te gaan, was erg bijzonder. De lichamen/organen zijn prachtig in beeld gebracht en zeker niet vulgair, vies of angstaanjagend.

Zaterdag heb ik lekker een uurtje over het strand gelopen. In totaal 8,5 km op een heel rustig tempo. Ik had nog een beetje last van mijn rechtervoet die was gekneusd was door de marathon van vorig weekend. Zondagochtend nog 1,5 uur op de Tacx gezeten en dit ging wonderbaarlijk hard. De teller gaf 36 km/uur aan! Komende fietstraining alles nog eens opnieuw instellen want dit is wel veel harder dan ik normaal fiets. Vandaag weer aan de slag met diverse procedures, ik zoek een Assistent Finance Manager bij Hans Anders, een Assistent Hoofd Financien bij Imtech Amersfoort, een Administrateur (24 uur) bij Glow Rotterdam en een Manager Financiele Administratie bij Douglas in Nijmegen. Aktie dus.

Geen opmerkingen: