donderdag 20 januari 2011

Opdrachten en lekke band op hometrainer

Wat een heerlijke dag gisteren. Hij begon al goed vanwege een aanvraag die ik kreeg bij Deloitte in Amstelveen, Manager Financial Consulting en toen ik een kandidaat belde voor de functie bij Douglas (Manager Financiƫle Administratie) kreeg ik van hem ook nog eens 2 aanvragen, hij was inmiddels Manager geworden en heeft ondersteuning nodig. Vervolgens krijg ik in het begin van de middag een tweetal interim aanvragen, die we vandaag allemaal gaan uitzetten. Tijd voor ondersteuning! Zelf zit ik te springen om een Junior Consultant/Personal Assistent, maar er is ook ruimte voor een Junior Consultant Bank- en Verzekeringen. In beide gevallen is de persoonlijkheid belangrijker dan de ervaring.

Gisterenavond wilde ik nog een fietstraining doen op de Tacx, maar daar heb ik voor het eerst een lekke band gehad. Op een home trainer dus! Bijzonder ervaring moet ik zeggen. Ik was tegen een berg op aan het rijden en in mijn ogen maakte ik prima tempo, maar de snelheid wisselde sterk en soms zat hij op 6 km/uur. Nu fietste ik niet heel snel, maar dit was wel bizar langzaam. Op een gegeven moment voelde ik aan mijn achterband of daar iets mis mee was, en ja hoor, helemaal plat. Ik heb de band nog wel vervangen, maar de instellingen staan nu niet helemaal goed. Als ik ga fietsen stinkt het naar verbrand rubber, nu is dat wel eens lekker -;), maar in dit geval niet. Vandaag dus geen training, maar nu ben ik ook de hele dag weg, dus dat is niet zo'n probleem. Maar komend weekend moet ie het wel weer goed doen. Tacx eens bellen, hopelijk hebben zij een tip.

Geen opmerkingen: