woensdag 5 januari 2011

Inwerken, luisterboeken Iphone en zonsverduistering

Het inwerken van Wendy verliep gisteren minder goed dan ik wilde. Reden was een opstandige computer, maar gelukkig is dat verholpen. Vandaag een thuiswerkdag. Mail wegwerken en relaties bellen. De afgelopen weken hier minder aan toegekomen vanwege kerst, oud & nieuw aktie dus, vacature binnenhalen.

Vanwege het vele reizen ben ik aan het kijken om wat luisterboeken op mijn I-phone te zetten. Aan lezen kom ik veel minder toe dan ik wil en in de auto heb je nog wel eens tijd over. Zeker voor 08:00 uur heeft bellen geen zin, hooguit wat vrienden die dan ook al onderweg zijn, maar dat is een mooie tijd om wat luisterboeken door te nemen. Covey heeft er enkele die je op de Iphone kunt zetten, dus volgende week eens testen.

Toen ik gisterenochtend naar Gorinchem ging, zag ik in eens keer de zonsverduistering. Geweldig wat een schouwspel. Ik heb er een video van gemaakt, maar deze is niet duidelijk. De foto's in de krant zijn een stuk duidelijker, maar het was prachtig om te zien.

Mijn training was 2,5 uur fietsen op de Tacx. Geen bergen deze keer, gewoon vlak. elke keer weer onderschat ik deze trainingen. die lange, van 4 uur en langer lijken minder lastig dan de korte. Een mindset natuurlijk. Ik denk dat doe ik wel ff. Het gemiddelde was prima, net onder de 32 km/uur, maar het aantal omwentelingen was iets te laag, gemiddeld 91 waar het 100 had moeten zijn. Al met al wel 80 km gefietst en 2 afleveringen van de Sopranos gezien. Lekker afleiding.

Geen opmerkingen: