donderdag 11 november 2010

NS sucks, Schwung Rules, Glow=great , swim 2km

Wat een dag. Hij begon dramatisch, zonder enige overdrijving. Vanochtend om 07:00 uur op het station om trein naar Tilburg te nemen. Met Ipad (en simkaart) dacht ik slim te zijn. Helaas, geen treinen tussen Roosendaal en Breda. Terug naar huis en de auto richting Tilburg.

Daar een prima sessie gehad bij de heren van Schwung. Nieuw logo doorgenomen en na veel discussie (gezonde wel te verstaan) tot een mooi resultaat gekomen. Tijdelijk, beter voorlopig, want nu gaan ze er verder aan werken. Toen ik vanuit Schwung naar het station liep voor het intake gesprek hoorde ik dat we een succes hebben geboekt met een leuke jonge kerel die via ons door een collega-buro is geplaatst. Altijd leuk. Na het goede gesprek met Okke die we gaan voorstellen bij Deocr in Son, kreeg ik een telefoontje van Sheila van Glow Europe in Rotterdam of ik daar langs kon komen om kennis te maken. Ze zoeken een Controller voor 32 uur per week, minimaal 24 uur, maar wel in 4 dagen. Wat leuk aan deze club is dat ze de reclame campagnes voor grote retailclubs maken. Prachtig kantoor aan de Kralingse plas en alleen (jonge) leuke hippe mensen die er werken.

Net voordat ik daar naar binnenliep, belde de klant uit Rotterdam die de Interim Controller zoekt, dat ze 2 van mijn 4 voorgestelde kandidaten willen spreken. Top. Snel de mensen gebeld om alles door te nemen en dit face to face te bespreken. Super dat ze direct richting Rotterdam zijn gekomen en enkele uren later zat ik weer in de auto op weg naar Zeeland. In de auto hoorde ik van Maarten-Jan dat zijn 2e ronde gesprek goed is verlopen en dat hij waarschijnlijk 1-12 gaat beginnen, lekker!!

Bij thuiskomst eerst eten en dan nog snel wat kilometers maken in het zwembad. Pfff, dat valt dus altijd zwaar tegen dan. Gelukkig heelhuids thuisgekomen ondanks storm, nu bakje meusli en slapen. Lust wel een winterslaap zzzzz.

Geen opmerkingen: