donderdag 4 november 2010

Alain Robert, Sanne Roemen, 11.000 LinkedIn connecties en baantraining


Waanzinnig deze foto. Deze Fransman, Alain Robert (bijnaam Spiderman), is een fenomeen als het om gebouwen beklimmen gaat. Hij bevindt zich hier zonder hulpmiddelen bijna boven op het gebouw. En de menigte is er helemaal voor hem. Stel je de adrenaline voor die door zijn lichaam gaat, en dan ook nog eens je handen omhoog houden. Echt stoer. Ik pak wel de lift.

Vandaag de hele dag bezig geweest met mensen bellen. Kandidaten wel te verstaan. Je merkt aan alles dat er weer beweging zit in vacatureland. Mensen willen, beter gezegd, durven weer over te gaan stappen. Da's mooi voor ons, daar leven we ten slotte van. Vandaag ook nog een zeer interessant gesprek gehad met Sanne Roemen. Een zeer ervaren dame op het gebied van Sociale Media en alles wat daar om heen hangt. Later meer hierover, ik wil eerst alles eens goed uitdenken wat ze mij verteld heeft.

Vandaag ook mijn 11.000ste Linkedin connectie gekregen. Hoewel het geen streven is om zoveel mogelijk connecties te hebben, is dit wel grappig. Op naar de 12.500. Zou ik dat in 2011 halen? Het belangrijkste is dat ik iedereen wil helpen, daar waar nodig.

Vanavond weer een baantraining gedaan in Vlissingen. Eerst wat oefeningen en daarna tempo rondjes. We liepen 3 keer 3 * 500 meter in 1min46sec. Het ging weer iets beter dan vorige keer. Zo komen we beetje bij beetje naar die topvorm die odig zal zijn volgend jaar. Nog ruim 6 maanden, het komt eraan.

Geen opmerkingen: