vrijdag 5 november 2010

KPN fails, meedenken loont (niet altijd) en een meisje van 0 jaar

Enkele weken geleden had ik iemand aan de lijn van KPN. Ik wilde mijn abonnement van T-Mobile opzeggen en ik was benieuwd naar de mogelijkheden bij KPN. Ik vroeg naar de mogelijkheden voor een Iphone 4 maar die hadden ze nog niet in het assortiment. Ik zou een mailtje krijgen. Nu heb ik in de tussentijd ook internet afgenomen bij KPN, simpelweg omdat Zeelandnet slecht is en een waardeloze service verleend. KPN zou in ieder geval beter zijn dacht ik. Wrong. Na een week had ik geen wifi en dus belde ik met de helpdesk. Voordat ik maar iets kon zeggen, riep (echt riep) die jongen door de telefoon, meneer, er staat in de algemene voorwaarde dat we geen wifi signaal door het hele huis garanderen. Niet echt klantvriendelijk vond ik, maar toen ik zijn noem vroeg, zei dit is mijn naam, en hing hij op. Op zich grappig, maar wederom niet klantvriendelijk. Gelukkig was daar de mail van KPN met de eerder genoemde Iphone 4 aanbieding. Leuk, maar ik had er niet zoveel zin meer in. Om niet meteen alle deuren dicht te gooien, dacht ik verstandig te zijn en begon ik een reply te tikken. Toen ik op verzend wilde drukken, zag ik dat dit helemaal niet, de verzender was noreply@kpn.nl

Vandaag lekker bezig geweest met kandidaten/klanten/procedures. Helaas moet ik constateren dat er nog steeds klanten zijn die 1, het cv dat ik stuur niet eens doorlezen en 2, mijn toelichting half bekijken. Jammer, want zo wordt het lastig om een goede match te maken. Stukje frustratie van mijn vakgebied zal ik maar zeggen. Aan de ene kant wil je meedenken met het bedrijf, de (lijn)manager en de kandidaat door kritisch te zijn, maar als dat niets oplevert, buiten afwijzingen, tja.

Vandaag is de laatste dag dat mijn dochter 0 jaar is. Morgen wordt ze 1. Eén. Geweldig. Die kleine meid wordt gewoon 1 jaar. Daarom nog maar een foto van het schatje. Morgen gaan we voor je zingen, en taart eten. Kilo's taart.

Vanavond nog een rustige training gedaan. Heel langzaam 22 km gelopen. Gemiddeld lag boven de 6 min/km, maar vanwege de baantraining van gisteren was dat ook de bedoeling. Er stond veel wind, maar ik heb nergens last van gehad. Hartslag bij aankomst was binnen 2 minuten alweer onder de 100, prima. Nu slapen, morgen zingen. 

Geen opmerkingen: