donderdag 18 november 2010

Klantvriendelijkheid not & CSW Walcheren

Vandaag weer een staaltje klantvriendelijkheid meegemaakt waar je u tegen zegt. Ik ben de laatste tijd bezig om meer bezoekers naar onze website te trekken, wat overigens prima gaat, met dank aan de mannen van Otys die onze website optimaal hebben verbeterd. Een half jaar geleden was ik ook al bezig geweest om dit voor elkaar te krijgen, maar omdat toen onze websitestructuur dit niet toeliet, heb ik dat laten liggen om nu dus weer op te pakken. Een van de partijen die sites afzoekt naar vacatures om dan op een verzamelsite te zetten, had ik dit ook verteld omdat het niet lukte in de oude format. Helemaal blij omdat het nu dan eindelijk moest gaan lukken, mailde ik de man in kwestie of het nu dan eindelijk zou gaan lukken. Krijg ik een mailtje terug met als antwoord, nee het lukt nog steeds niet en je staat op onze zwarte lijst! Mijn mond viel open van verbazing, want had ik iets verkeerd gezegd of gedaan? Nog een keer mijn mail checken, maar nergens kon ik ook maar een wanklank van mijn kant vinden, eerder het tegenovergestelde. Niet echt klantvriendelijk dus.

Vanavond geen baantraining gedaan in Vlissingen, maar mijn traditionele rondje van 11 km gelopen. Lekker rustig om niet te vermoeid te zijn voor de lange duurtraining van zaterdag. Na de training met Huug naar de voorlichting gegaan van de CSW. Goed geregeld moet ik zeggen, maar wel jammer dat er zo weinig aan koken wordt gedaan bij Zorg en Welzijn (inside joke).Wat ik wel erg positief vind, is dat er minder mogelijkheden zijn om een vakkenpakket samen te stellen. Op zich geeft dat minder vrijheid, maar daardoor wordt de doorstroom naar het beroepsonderwijs beter gecoördineerd. En laten we eerlijk zijn, hoeveel kinderen weten op hun 14e al welk vakkenpakket het beste past bij hun toekomstige functie?

Geen opmerkingen: