vrijdag 19 november 2010

NS digitaal!, kantoor in Breda en Tacx

Vanochtend wilde ik toch weer eens proberen om met de trein te reizen. Netjes om 10:00 uur naar het station om eerst een kortingskaart te kopen. Mijn verwachting is dat ik toch wel vaker met de trein ga reizen, dus een kortingskaart leek wel slim. Toen ik bij de balie kwam, gaf de dame mij een formulier wat ik in moest vullen. Op mijn vraag of ze dit daarna weer in de computer ging intypen, antwoordde ze bevestigend. Ik hield mijn mond maar. Maar goed ook, want ze ging meteen door. U kunt hier trouwens niet pinnen! Waarom niet, vroeg ik. Daar zijn de kaartjesautomaten voor, was haar antwoord. Maar kan ik daar ook zo;n kortingskaart kopen, nee helaas. Heb ik nog wat nodig, vroeg ik voor de zekerheid? Ja, een pasfoto. Een pasfoto? Heeft u geen webcam, digitale camera of zo. Nee, een pasfoto, maar verderop in de straat kun je die laten maken. Ik werd helemaal gelukkig van de snelheid waarmee de NS het digitale tijdperk in is gegaan. Geen kortingskaart, dus maar een gewoon kaartje gekocht (bij de automaat, want ik had natuurlijk geen geld bij mij, dom).

Op het peron aangekomen, was mijn treinlust helemaal verdwenen. Op het traject Roosendaal - Breda is een goederentrein ontspoort en er worden treinen ingezet!! Als een speer terug naar de balie om mijn geld terug te vragen. Gelukkig was dat geen probleem. In de auto naar Tilburg om met Toine de plannen voor een nieuw kantoor en nieuwe medewerkers te bespreken. Na een snelle lunch richting Schwung voor het logo en website presentatie. We waren er snel uit, top logo. Binnenkort zal ik het hier laten zien.

Na nog wat gekletst te hebben over brabantse stuntmannen, banners achter vliegtuigen, TED en meer onzin, richting Breda om een kantoor te gaan bezichtigen. Het pand bevalt ons erg goed, maar de ingang aan de zijkant minder. Eens kijken of we met de huurder van beneden iets kunnen regelen.

Eenmaal thuisgekomen druk geweest om mijn Tacx nu eindelijk eens goed te installeren, yes het is gelukt.




Leuk systeem en nu ook lekker binnen trainen en bergen! Heerlijk. Nu ruim een uur gefietst in de Italiaanse bergen. Morgen duurtraining, ben benieuwd hoe het zal gaan.

Geen opmerkingen: