woensdag 17 november 2010

Medewerkers Frontoffice, Golfen in Nijmegen en Video van Thomas

Gisteren hebben we een aanvraag gekregen voor het werven van 4 Medewerkers Frontoffice. Deze functie natuurlijk eerst overal uitgezet en vandaag direct mensen gaan bellen. Ik had voor mijn rit naar Nijmegen een lijst met 30 namen gemaakt. Mijn verwachting was dat deze, voornamelijk, schoolverlaters (MBO/HBO en WO) al wel een baan zouden hebben gevonden. Niets was minder waar. Meer dan de helft heeft serieuze interesse en daarvan heb ik inmiddels het cv ontvangen. Net als met de interim positie van afgelopen week waar meer dan 100 reacties van geschikte kandidaten (Controller, Engels, Hyperion, IFRS en 3 dagen/week) binnen kwamen, blijkt voor mij dat de economie nog niet over de crisis heen is.

Tijd om hier iets aan te doen, dus vanmiddag met Tonny, Bas en Thomas een rondje golf gedaan op  't Rijk van Nijmegen. 

We speelde net als de vorige keer Best Ball. Dit is een spel waarbij je 2 teams maakt waarbij van ieder team beide spelers een bal slaan en je met de bestliggende bal verder mag. Vanuit daar slaan weer beide spelers van hetzelfde team een bal en zo verder. Het niveau is hoog en nivelleert meestal. Zo ook vandaag, uitslag, 4,5-4,5. Beetje koud, maar heerlijk weer (zie foto).  

Nog geprobeerd om een van de wonderlijke afslagen van Thomas (250 meter+)op video te krijgen, maar helaas. De bal gaat met een veel te hoge snelheid voor mijn beperkte camera op de Iphone.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

De afslag van Thomas was heftig maar die ene van Wim (op de 8e) was uniek. gr Tonny

Wim van den Nobelen zei

Het is me ook nooit eerder gelukt om een bal recht te raken, 230 meter ver te slaan en dat met een aanloop! Dat geloof je alleen als je erbij was.

Groeten Wim