woensdag 24 november 2010

Centerparcs, spookvacaturesyndroom en 16,5 nat en koud

Vandaag een uitstekende werkdag gehad. Eerst alle mail van gisteren weggewerkt en toen bezig geweest met klanten, naar woord trouwens, dat wordt dus relaties contacten. Leuk dat veel klanten onze nieuwsbrief ook echt lezen en volgen. De dame bij CenterParcs referreerde er direct aan. Hoewel je niet veel reacties krijgt, wordt het dus wel gelezen. Meteen een leuke functie gekregen, Teamleider Accounting in Valkesnwaard/De Kempervennen. Vrijdag helemaal uitzetten en morgen enkele kandidaten bellen die we in procedure hebben gehad voor een relatie in Venlo. Vandaag dus ook de nieuws nieuwsbrief de deur uit gedaan. Veel nieuwe functies dus dat gaat steeds beter, nu nog meer gaan plaatsen. Helaas valt dat nog tegen, ik blijf nog een beetje hangen in het spookvacaturesyndroom. Wel een vacature hebben voor een Manager, maar omdat het profiel zo strak staat, wordt er niemand "gevonden"", maar de afdeling wordt wel zoet gehouden.

Vanavond is de training van de F5 niet doorgegaan. Het regende te hard, dus ben ik maar gaan lopen! 16,5 km in een rustig tempo, maar het was erg koud en nat. Nat worden is niet erg, maar als het dan koud is, krijgen je spieren het zwaar. Bij thuiskomst meteen onder de douche en nog even werken. Mijn casus voor morgen, Enterpreneurs Organization meeting. Ik heb er weer zin. Deze meetings zijn echt geweldig en brengen mij heel veel. Zelfreflectie, lol, lekker eten en prachtige ervaring die met elkaar gedeeld worden. Een aanrader voor iedereen.

Geen opmerkingen: