dinsdag 23 november 2010

SBM No shore, waarom iedereen bij Vesting Finance wil werken en Van der Valk denkt aan de kleintjes

Vanochtend in alle vroegte richting Schiedam gereden voor een gesprek bij SBM Offshore met Thijs en Adri. Helaas is het bij thee en de krant gelezen gebleven (reden waarom moet je zelf lezen in de blog van Thijs -;)).

Daarna door naar Vesting Finance in Hilversum gereden. Deze club, met 650 man aan boord, zitten in een schitterend pand aan de rand van de stad. Een leuk gesprek gehad met Ralph over recruiting, incasso, detacheren en Linkedin. Hopelijk heeft hij wat aan mijn tips gehad en zien we binnenkort een flitsende corporate pagina van Vesting Finance op allerlei sociale media. Dat zij niet veel moeite hebben om mensen te werven, werd mij duidelijk toen ik van het parkeerterrein ging.


Vanuit Hilversum ben ik direct doorgereden naar Veenendaal voor een ontmoeting met Winston van Otys. We hebben in het verleden nogal wat strijd gehad inzake onze nieuwe website (Strictly People), maar al met al ben ik zeer tevreden met het resultaat en belangrijker, de bezoekersaantallen nemen nog steeds toe. Dat de communicatie niet altijd heel soepel verloopt, ligt misschien aan de verschillende karakters tussen programmeurs aan de ene kant en de rest van de mensheid aan de andere!


Voor mijn laatste bezoek moest ik naar Arnhem, het Van der Valk in Papendal. Op de wc zag ik deze erg leuke kindvriendelijke wc! Super bedacht.



Na de nodige pittige discussies met Reginald en Toine reden we allemaal tevreden naar huis. Onze plannen schieten lekker op en ik wil hier heel graag meer over vertellen, maar helaas, dat doe ik nog niet. Hopelijk draait alles voor het einde van het jaar. 

Terug naar huis nog de nodige files waardoor ik na ruim 400 km  gereden te hebben uiteindelijk na achten thuis kwam. Geen tijd meer om te sporten, hooguit wat kijken. Maar na 45 minuten is Ajax al kansloos, dus lekker slapen.

Geen opmerkingen: