vrijdag 26 november 2010

Medewerker Frontoffice Rotterdam, Cruijff, Caffe Oslo en TVOH

Gisterenmorgen al vroeg onderweg naar Rotterdam. In het Novotel had ik 4 gesprekken met jonge kandidaten. Leuk om te zien dat het voor de meeste een eerste gesprek wat met een Werving & Selectieburo en dat ze hier nerveus voor waren. Ik moet zeggen dat ze zich allemaal keurig presenteerde, al zal niet iedereen in aanmerking komen voor de functie van Medewerker Frontoffice. Vandaag blijkt dat er maandag 3 op gesprek mogen, nu hopen op een 100% score, dat zou cool zijn. We zoeken er nog meer, dus kandidaten zijn welkom.

Na de gesprekken in Rotterdam richting Amsterdam gereden voor de maandelijkse EO-meeting. Deze keer was ik aan de beurt om een casus te presenteren en de feedback die je krijgt is geweldig, maar hier heb ik al vaak over geschreven, maar ook hier geldt de wet van Cruijff, je snapt het pas als je het begrijpt. Na de meeting nog naar het überhippe Caffe Oslo geweest om een hapje te eten. Eerlijk gezegd was het eten matig en het publiek uniform. De zaak was wel mooi, overigens.

Door de lange terugrit was het middernacht voordat ik in mijn bedje lag en dat heb ik vandaag gemerkt. Ik kwam langzaam op gaan, maar al met al was het wel een lekkere dag. Erg leuk om wederom een interim aanvraag te krijgen, sterker, twee opdrachten aangezien ik 2 Interim Teamleiders zoek. De opdracht overal uitgezet en daarna een goed uur getraind op de Tacx. Met 34 km en 300 hoogtemeters was het een rustige training, maar voor morgen staat er een lange duurloop op het programma. Vandaag nog wel even langs de pedicure geweest vanwege een blaar op mijn middelste teen, ik ben erg benieuwd hoe die het morgen houdt. Het plan is minimaal 32 km, maar als het lekker gaat mag ik van mezelf doorlopen tot 34. Zo meteen lekker naar TVOH kijken. Mijn favorieten zijn Ben Saunders, natuurlijk, maar zeker ook Joan. Wat een prachtige stem, maar vooral die authenticiteit, kippevel. 

Geen opmerkingen: