maandag 22 november 2010

100 km Hoofdpijn, rondje rijden en Zwemmen.

Gisteren stond een training van 3 uur fietsen gepland. En dat na de duurtraining van zaterdag (run 32 km). Het was koud en ik had binnen 5 km enorme hoofdpijn. Gelukkig ging het fietsen redelijk tot goed, maar 95 fietsen  met een kloppend hoofd is niet lekker. Ik wilde echter zeker 100 km fietsen en dat is gelukt. Helaas moest ik daarna een feestje afzeggen in Tilburg. Balen. Vorig jaar moest ik ook al verstek laten gaan dus de teleurstelling was nu 2 keer zo groot. Na een paar uur slapen was de hoofdpijn geen steek minder, maar na lekker gegeten te hebben (frietjes!) en vroeg naar bed, was vandaag alles weer in orde.

Vanochtend bezig geweest met de mail. De hoeveelheid reacties neemt iedere dag toe, maar het aantal vacatures blijft nog wel wat achter. Vanmiddag wel een hele leuke functie binnen gekregen, een Controller in Tiel. Morgen kan ik deze nog niet uitzetten omdat ik de hele dag onderweg ben. Eerst naar SBM Offshore in Schiedam, dan door naar Vesting Finance in Hilversum, dan naar Otys in Veenendaal en tot slot naar Arnhem voor een meeting met Reginald Kruger en Toine. Leuk rondje. 'S-avonds nog wat kilometers maken op de Tacx, lekker dat die het eindelijk doet. Morgen die jongen die me geholpen heeft nog een mail sturen, sterke begeleiding was dat.

Vanmiddag ben ik nog gaan zwemmen. De wekelijkse training van Mijnzwemcoach gaat steeds beter. En los van het makkelijker zwemmen, ga ik ook wat harder, altijd leuk. Hoewel een eindtijd niet echt van belang gaat worden in Lanzarote.

Vanavond nog bezig geweest om die 4 Medewerkers Frontoffice te vinden. Donderdag spreek ik er 5, dus dat moet een goed begin zijn.

Geen opmerkingen: