dinsdag 9 november 2010

Nieuwe site StrictlyPeople, Stone Temple Pilots en Floris Jan koole

Na maanden van wachten, bellen en mailen is dan eindelijk sinds gisteren onze nieuwe site live gegaan. Er is niet veel veranderd, maar achter de schermen zijner 2 sites weg. Hadden we eerst StrictlyPeople.nl, StrictlyFinance.nl en StrictlyPayrol.nl nu is er enkel nog StrictlyPeople.nl met alle koppelingen zoals Twitter, Blog en Linkedin. Nu kunnen we hier volop mee aan de slag om kandidaten binnen te halen. 

Vandaag meteen mee aan de gang gegaan want er kwam een leuke interim aanvraag binnen. Op mijn telefoon verscheen een +3777 nummer. Bleek het Monaco te zijn, altijd leuk toch. Een klant in Rotterdam, de Controller zat in Monaco, zoekt een interim Controller voor 3 dagen in de week. De hele middag en avond aan het zoeken geweest. Muziekje erbij, zeker deze doet het altijd goed, Stone Temple Pilots MTV Unplugged.

Geen training vandaag. Het plan was om een uurtje te gaan fietsen, maar mijn meisje was niet helemaal lekker, dus ben ik thuis gebleven. Morgen kan ook, toch een herstelweek. Wel nog even langs Koole geweest voor drankjes/poeders en andere trainingsspullen. Leuk gesprek met Floris Jan gehad (die zelfs een wikipagina heeft, ik checkte Google of ik zijn naam goed schreef en kwam ik deze pagina tegen, Floris Jan). Hij heeft veel Triatlons gedaan en traint veel in Lanzarote, dus weer wat waardevolle tips gekregen.

Nu lekker slapen. Gisteren was het ook laat en morgen meerdere procedures die ik wil pakken.

Geen opmerkingen: