maandag 8 november 2010

Herstelweek, Mijnzwemcoach.nl, Barcelona/London en Michael Jackson

Deze week is een herstelweek zoals ze dat noemen. niet te veel trainen, wel goed eten en slapen zodat je volgende week weer scherp kunt trainen. bijzonder is altijd dat ik hier naar toe lijk te trainen. Mijn lichaam, maar vooral geest, weet dat deze week eraan komt dus ben ik op zondag na de laatste training echt moe. Gisterenmiddag is het er niet van gekomen om een paar uurtjes te gaan slapen, maar vannacht heerlijk geslapen. Vanavond weer op tijd naar bed.

Net de 3e Mijnzwemcoach.nl training gedaan. Dat gaat echt erg lekker. Hij was best zwaar, hoewel het herstelweek is, maakt dat voor het zwemmen niet veel uit. die zijn nooit echt heel belastend. Veel oefeningen gedaan en ik merk dat mij tempo steeds beter en makkelijker vol te houden is. Zo het dan toch gaan lukken om de 3,8 km in een gemiddelde van 1 meter/seconde te doen?

Ik merk duidelijke prgressie m.b.t het zwemmen en lopen door de specifieke trainingen die ik doe/volg. Jammer dat er dit voor het fietsen niet echt in zit. Bij Endura fietsen is leuk en gezellig, zeker heel belangrijk, maar echt een betere fietser wordt ik er niet van. Althans, technisch gezien dan.

Vandaag het grootste deel van de dag bezig geweest met het zoeken naar een Administrateur in Veenendaal. Moet een jonge kerel/dame zijn met MBO, misschien net HBO niveau en enkele jaren ervaring. Je zou zeggen dat die er veel zijn. Veel wel, maar goed! niet echt.

Verder ben ik nog op zoek naar iemand die een huisje/appartement heeft in Barcelona die ik enkele dagen kan huren begin volgend jaar. Matthijs mag kiezen waar hij naar toe gaat omdat hij van de lagere naar de middelbare school is gegaan en hij heeft gekozen voor een wedstrijd van Barcelona. Prima toch!! Nu nog een mooie betaalbare wedstrijd, tegen Madrid kost ruim 400 Euro per kaartje (!) en een hotel of dus appartement. vorig jaar zou ik met Huug naar London gaan naar het concert van Michael Jackson, helaas dus. We zijn toen wel naar London gegaan, maar naar Thriller een soort medleymusical, wel een aanrader overigens. London ook.

Geen opmerkingen: