dinsdag 16 november 2010

Fietsen (met video), SBM=succes, tegenvaller nr 2


Vanochtend begonnen met een stuk fietsen. Het was koud, mistig, maar er brak al snel een heerlijk zonnetje door. Mijn handen waren erg koud, maar door de zon duurde dat gelukkig niet al te lang. Eerst richting Vrouwenpolder gereden, daarna door richting Colijnsplaat en terug via Wolphaartsdijk. Heerlijk.

Bij thuiskomst eerst koffie gedronken met Miranda toen aan de slag. Eerste tegenvaller was dat SBM een minder gesprek had met een in mijn ogen goede kandidaat. Ze wilde heel snel schakelen dus meteen de "reserve" kandidaten gebeld of ze die middag nog tijd hadden. Gelukkig was dat zo en enkele uren later waren ze er uit met kandidaat Gerard (met dank aan Thijs). Leuke interim klus, eerst 2 dagen in de week en vanaf 2011 misschien wat meer. Komende week inventariseren hoe we de vaste positie in gaan vullen.

De tweede tegenvaller was mijn klant uit Helmond. Enkele weken geleden belde ze of ik langs kan komen om kennis te maken. Als ik enkele cv's neerleg krijg ik moeilijk contact en hoor ik dat er andere kandidaten uitgenodigd worden. Vervolgens bel ik over de voortgang en hoor ik dat de procedure helemaal on hold staat. Beter gezegd, van de baan is (=onbedoelde woordspeling). Op mijn vraag of dit al niet wat eerder bekend was, krijg ik geen helder antwoord. Ik kan niet nalaten om te denken dat er nog steeds vacatures open staan om de afdeling stil en tevreden te houden, maar dat er feitelijk niemand aangenomen wordt. De crisis is nog niet voorbij, helaas.

Geen opmerkingen: