zondag 14 november 2010

Marathon van Rotterdam 2011, bike 45 km (laatste dag herstelweek) en Rutger

Een relaxte zondag. Eerst uitgeslapen met koffie en kranten op bed. Om 09:30 uur naar Endura om te kijken hoeveel teamgenoten de regen zouden trotseren. Uiteindelijk dus 1, Rolf. Samen besloten om een rondje Walcheren te doen vanwege mijn herstelweek. Tijdens het fietsen lekker gekletst over allerlei mooie ritten die nog te doen zijn voordat ik richting Lanzarote ga. Misschien ga ik de Ronde van Vlaanderen fietsen begin april. In ieder geval heb ik me ingeschreven voor de Marathon van Rotterdam op 10 april 2011. Ruim 1 maand voor Lanzarote dus dat moet lukken. Anders, als dat niet lukt, ga ik maar niet!

Vandaag nog wat gewerkt. Mail opruimen en bezig geweest op Linkedin. De laatste tijd krijg ik veel invitaties om te connecten, maar ook voor groepen. Erg leuk, maar mijn limiet is al bereikt en dan moet ik dus afscheid nemen van andere groepen. Dat kan natuurlijk, maar dan moet de nieuwe groep wel meer te bieden hebben.

Morgen ga ik de procedure van Glow (=Controller) uitzetten en ook die van Desch Plantpak (=Accountmanager Export) die ik samen met maatje Rutger van Drongelen van Jopportunity ge oppakken. Leuk want dit is een heel ander type functie dan die ik normaal doe. Nu ken ik de klant goed en Rutger de functie, dus ik heb er alle vertrouwen in.

Geen opmerkingen: