zondag 28 november 2010

2100 hoogtemeters, Medewerkers Frontoffice en 2 Interim Teamleiders

Wat een heerlijke fietstocht op de tacx. Mijn plan was om 100 km te doen met de Mount Ventoux, maar er was alleen een route van 77,6 km met in totaal 2100 hoogtemeters, en aangezien ik 4 uur moest fietsen, heb ik die gekozen. Dat bleek ruimschoots voldoende. In totaal bijna 4 uur bezig geweest en 1uur50min voor de beklimming van de Mount Ventoux. Niet slecht, zeker omdat ik niet moe was toen ik boven was. Bij de beklimming van de berg daarna ging het iets zwaarder, hoogtemeters daar waren 500 maar dat was prima te doen. Toen ik aan het fietsen was, dacht ik heel langzaam te gaan, zeker omdat ik dacht maar iets meer dan 1000 hoogtemeters te maken, dat bleek dus niet zo te zijn wat de tocht tot een groot succes heeft gemaakt. Ik voel me elke dag sterker worden en krijg er ook steeds meer zin in.

Over iets minder dan 6 maanden gaat het gebeuren en het begint echt te kriebelen. Mijn focus ligt op het maken van kilometers en ik denk eraan om in 2011 wekelijks richting 1 marathon te gaan lopen, minimaal 1 keer de hele afstand fietsen en zwemmen en ook minimaal 2.500 hoogtemeters te maken. Ik heb het aantal hoogtemeters nu ook opgenomen in het overzicht dat is wel zo leuk. In Lanzarote ga ik ook 2.500 hoogtemeters maken dus die wil ik wel in de benen hebben. Het schijnt dat je de hele route kunt downloaden en op de Tacx zetten. Dat gaan we dus eens proberen.

Na het trainen met de familie gaan wokken. Altijd leuk. Niet zo statisch, lopen buffet en de jongens vinden het geweldig om zelf uit te mogen kiezen, succes gezekerd dus. Zo nog wat lezen en dan slapen. Morgen vol aan de bak. Ik zoek nog steeds Medewerkers Frontoffice en 2 Interim Teamleiders. Daanraast nog vacatures uitzetten voor een Teammanager Accounting in Valkenswaart en een HR Generalist in Nijmegen. Knallen dus.

Geen opmerkingen: