vrijdag 1 oktober 2010

Vragen naar mening,maar hier niets mee doen, Marathon en wordt Strictly People een Challenger?

Vandaag kreeg ik een mailtje van Burggolf. Vorige week ben ik daar lid geworden van de loyaltyclub. De enige reden hiervan is overigens dat ik korting kreeg bij het golfen en de lidmaatschap dit jaar gratis is. Mijn gezonde achterdocht vroeg meteen hoe ik dan op moest zeggen, om te voorkomen dat ik jarenlang betaald zou zijn. Dat kan schriftelijk of per mail. U krijgt een bevestiging, als u hierop reageert met een briefje voor einde lidmaatschap wordt dat geregeld. Waarschijnlijk in de hoop dat je dat niet doet natuurlijk. Vanochtend kreeg ik dus een mailtje met daarin de bevestiging van mijn opzegging, maar die dame vraagt waarom ik opzeg. Netjes zoals ik ben, reageer ik met hoe, wat en waarom. Je denkt dat hier doen ze iets mee, helaas, ik kreeg een korte reactie, met daarin wederom een aanbieding en dank voor mijn reactie. Tja, als je kansen op klantencontact en informatie zo makkelijk voorbij laat gaan, vraag mij dan niets!

Morgen is de grote dag. Mijn eerste officiele Marathon. Voor vandaag is hetzelfde weer afgegeven als morgen, dus als het morgen ook wordt, zou dat super zijn. Beetje zon, veel wolken, beetje wind, geen regen, temperatuur ongeveer 14 graden, top. Vanavond vroeg naar bed, goed eten morgen en dan naar Burghaamstede. Ik kijk er erg naar uit en ben benieuwd wat de eindtijd gaat worden en nog belangrijker of ik mezelf onder controle kan houden om in tempo te blijven lopen. Mijn doelstelling is om 6 min/km te lopen, waardoor de eindtijd 4 uur:12 gaat worden. De eerste 20 km gaan over verharde weg, dus daar mag ik naar 5''30"/km gaan, maar niet sneller. Als het super gaat kom ik dicht bij de 4 uur, anders niet. Dat is, nu, geen probleem, aangezien het een training is en ik na volgende week rustig aan te mogen doen, dan 5 maanden vol in training ga. Maar goed, enigszins gevoelig voor mensen, energie en publiek o me heen, wordt dat nog een hele opgave!

Voor een klant in de regio Den Haag zoek ik een Financieel Directeur en daar sprak ik gisteren iemand voor. Nu is hij niet alleen Financial maar is hij ook partner van een kapitaal-zoek-bedrijf. We raken in gesprek over onze werkwijze en visie en hij geeft aan het inderdaad revolutionair te vinden en dat er wel mogelijkheden zijn om kapitaal te krijgen om de groei die we voor ogen hebben, veel sneller en soepeler te laten verlopen. Hij geeft aan dat Strictly People echt een Challenger kan worden in de Werving & Selectie branche.Of we dit gaan doen, weten we nog niet, maar dat er mogelijk een keuze is, is altijd lekker. Hij biedt aan om zijn contacten te gaan raadplegen, maar goed, zij zijn ook commercieel dus hier zijn wel kosten aan verbonden. Prima was mijn antwoord, wij bepalen de waarde hiervan wel achteraf! Hij had geen seconde bedenktijd nodig, we hebben een deal. Nu eens kijken of zijn partners/kapitaalverschaffers er net zo over denken!

Geen opmerkingen: