dinsdag 5 oktober 2010

Rondje Veerse meer, Inferno en hulp met trainen

Vanochtend lekker in alle vroegte een rondje Veerse meer gedaan. In de link hieronder zie je de route met overige info. De Zeeuwse wind was weer lekker, wat je ook mooi kunt zien aan de tussentijden. al met al een goede 65 km gefietst. Hierdoor wel wat later aan het werk, maar de rust dat je de hele dag door kunt werken is prettig. Meerdere procedures vragen mijn aandacht en het valt nog niet mee om de juiste personen te vinden. Vooral een franssprekende administrateur in de regio Venlo is lastig, terwijl Limburg bijna tegen Frankrijk aanligt zou je zeggen.

Gisteren schreef ik dat ik samen met Abel de inventaris van Inferno terug heb gekocht, wat tot heel wat reacties heeft geleid. Erg leuk natuurlijk, zeker als oud-medewerkers schrijven dat de tijd die we daar samen hebben gehad de leukste is geweest. Helaas moet ik ze wel teleurstellen want er gaat voorlopig echt geen nieuwe Inferno komen. als deze er al komt!

Gisteren had ik ook een leuk gesprek met Ruud over trainen en wat dit met je geestelijke gestel doet. Tijdens ons gesprek gaf ik aan misschien wel van trainer te willen ruilen omdat mijn huidige trainer erg ver weg woont (regio Eindhoven). Hierdoor heb je voornamelijk contact per mail en soms per telefoon, maar zeker nu het minder gaat, wil ik iemand zien. Zodat hij/zij ook aan mij ziet hoe het gaat, hoe ik me voel en waar ik eventueel mee kan trainen. Ruud heeft wat belletjes gedaan en ik ga eens praten met een local, erg leuk. Vandaag overigens helemaal geen last gehad van mijn lies. Nu heb ik niet hard of lang gefietst, maar het was wel vreemd. Misschien heb ik me gewoon verstapt, zingt de hele dag door mijn hoofd, en is er verder niets aan de hand. Misschien toch de marathon van Amsterdam doen, volgende week? Voordat iedereen weer reageert, ik ga eerst een scan laten maken, dus no worries.


Naamloos by natuurlijkwim at Garmin Connect - Details

Geen opmerkingen: