donderdag 7 oktober 2010

Medische wetenschap, verfrissend en F5 training/Run

Hiƫrarchie blijft toch wel iets bijzonders. Vandaag gebeld om een afspraak te maken voor een MRI scan. Mijn fysio heeft een mailtje gestuurd naar de Orthopeet zodat ik direct een scan kan laten maken zodat zij dit daarna gezamenlijk kunnen bespreken. Tja, dat is wel heel efficient. De dame van de balie weigert eerst de mail te laten lezen door de arts, want dat is niet de normale manier van doen. Als ik na aandringen dit toch voor elkaar krijg, denk ik, moet ik toch ook van de arts echt eerst zelf langskomen voor een bezoek. Hij gaat dan bekijken of ik een scan krijg. Die natuurlijk pas weer weken later kan plaatsvinden. Nu is dat niet erg, maar als blijkt dat mijn fysio gelijk heeft, en waarom zou dat niet zo zijn, zit ik volgende voor nop bij de arts. Maar ja, hij blijft de arts, dus beslist. Jammer dat er niet voldoende vertrouwen in de fysio is en dat zij samen na de scan aan tafel gaan.

Vanmiddag een leuk gesprek gehad met een HR Manager van een grote organisatie inzake onze werkwijze. Hij werd er net zo blij van als ik. Hij bleef maar herhalen hoe verfrissend hij het wel niet vindt. De markt van Werving & Selectie zit al zo lang op slot, dit is echt revolutionair, gaf hij aan. Hij stak zijn waardering niet onder stoelen of banken. Wel jammer dat de buro's waar hij zaken mee doet goed leveren. Maar ik weet zeker dat hij ons gaat promoten en we doen ook zeker nog eens zaken.

Gisterenavond was het weer F5-time. De wekelijkse training met de F5 pupillen van Zeelandia. Stel je eens het volgende beeld voor, 17:30 uur, twee voetbalvelden en bijna 100 kids van 8-9-10-11 jaar die aan het voetballen zijn. Overal fanatieke achter aan bal aan rennende wesley-juniortjes. Gillend, krijsend, schreeuwend, lachend, alles behalve goed voetballen! En wij maar proberen hier structuur in aan te brengen. Onmogelijk, maar daarom zooo leuk. Na een goed uur, hardlopenschoenen onder gebonden en een rondje van 11 km gedaan. Het ging heel redelijk. Beetje zware benen, maar dat mag geen naam hebben. En 0 pijn. Laat die scan nou komen, ik wil weten of ik vol kan gaan trainen.

Geen opmerkingen: