woensdag 20 oktober 2010

Mail, Voetbal training en Core stability oefeningen

Vandaag bezig geweest om al mijn mail weg te werken. Door al die sociale netwerken krijg je ook vele meer mailboxen. LinkedIn, Facebook, Hyves, Hotmail, Blog en de reguliere inbox. Nu wil ik eigenlijk iedereen wel een reactie geven en bij voorkeur geen standaard mail, maar helaas lukt dat niet altijd. Zeker bij kandidaten schiet het er wel eens bij in om een uitgebreide toelichting te schrijven waarom iemand is afgewezen (eerlijk gezegd doe ik dat sneller als iemand in een keer op 3 vacatures reageert).

Aan het einde van de dag weer bezig geweest met de jongens van F5. De laatste tijd me wat meer verdiept in hun denk- en speelwijze en het is mij opgevallen dat jongens (meisje denk ik ook) tot een jaar of 10/11 het liefst zoveel mogelijk alleen spelen. Nu zal dat niet vreemd over komen voor mensen die wel eens naar pupillenvoetbal hebben gekeken, maar wat zo bijzonder is, is het voor de ontwikkeling (sportief gezien) zelfs het beste is om dit solistische spel te stimuleren. Niet samenspelen, maar zoveel mogelijk alleen doen, omdat de goede spelers dan vanzelf gaan inzien dat ze me overspelen meer bereiken (aldus de KNVB). Mijn gevoel zegt toch leer ze juist overspelen en aangezien ik nogal autodidomdactisch ben...

Na het trainen zelf nog een aantal core stability oefeningen gedaan. In totaal een 7 km gelopen en het weer was niet goed, maar wel iets beter dan gisteren. Morgen lekker een dagje golfen met Rogier en daarna de EO meeting. Vrijdag zal ik daar zeker weer iets over vertellen.

Geen opmerkingen: