vrijdag 22 oktober 2010

Golfen in de regen, EO meeting en Sushi

Gisteren mocht ik weer een potje golfen. Deze keer was Rogier het slachtoffer om mijn losse flodders te aanschouwen. 'S-ochtends was er nog contact met Thomas, maar die haakte af vanwege de regen die we werkelijk waar nog geen druppel hebben gehad. Dat we hem hier vervolgens de hele dag hebben gepest, mag duidelijk zijn. Hoewel er geen naar beneden kwam, lag er wel genoeg op de grond. Mijn schoenen waren drijfnat en dat in combinatie met de wind, zorgde niet voor een stabiel golfspel. Alsof dat onder normale omstandigheden wel zo is trouwens!

Na heerlijk gespeeld te hebben, zijn we wat gaan eten en richting Laren gegaan voor onze maandelijkse EO meeting (niet als in EO van de omroep maar als in Entrepreneurs Organization). Deze middagen zijn altijd zeer waardevol voor mij. Het bied me de kans om open en vrijuit te kunnen praten over alles wat me bezig houdt en daarnaast mag ik andere helpen daar waar zij het lastig hebben. Dit gebeurd enkel door ervaringen met elkaar te delen. Deze moeten wel door jou zelf beleefd/ondergaan zijn, en dus niet over een vriend van je gaan. Lastig, maar wel erg diepgaand, oprecht en puur. Het vreet energie, maar je krijgt er nog meer voor terug.


Na de sessie gaan we altijd een hapje eten en deze keer zijn we naar de Japanner gegaan in Blaricum, The Red Sun. Heerlijk. Echt een aanrader. En mocht je niet van sushi houden, maar wel van bekende Nederlanders. Ga er dan zeker heen, want er lopen meer BNN-ers dan op de PC Hooftstraat in Amsterdam.

Geen opmerkingen: