dinsdag 19 oktober 2010

Dieet, Decor in Son en 11km run in de regen & wind

Vanochtend heb ik kennis gemaakt met Anja. Zij gaat voor mij een voedingsprogramma schrijven zodat ik tijdens het trainen goed kan eten, maar zeker ook erna. Hierdoor zal mijn herstel sneller en beter worden, waardoor ik weer meer kan trainen. Pittige dame die Anja. Loopt de marathon in 3'30" met haar 51 jaar!

Na een eitje gegeten te hebben bij August in Bakel (in de oude burgemeesterwoning, altijd leuk) ben ik naar Decor in Son gegaan. Hier een leuk gesprek gehad met Mark die een Teamleider Administratie zoekt (profiel). 
Hij heeft alle vertrouwen in ons en in onze werkwijze, dus werk aan de winkel.

Bij thuiskomst eerst wat gegeten en direct daarna een rondje gelopen. In Middelburg viel de wind en regen nog mee, maar eenmaal buiten de stad was er geen houden meer aan. Drijfnat en vernikkelde handen na een uur thuis gekomen, maar zelfs nu nog niet helemaal bijgetrokken. Mijn handen zijn nog ijskoud. Eerst een bak thee en dan slapen. Morgen weer een dag.

Geen opmerkingen: