zaterdag 23 oktober 2010

Echo/Röntgen, Controller in Helmond en 65 km easy bike (met video)


Gisteren ben ik naar het ziekenhuis in Vlissingen geweest voor de echo en röntgenfoto. Al snel had de radioloog op de echo niets gezien. Goed nieuws, want dat lijkt te betekenen dat er in ieder geval geen liesbreuk is. De röntgen gaan we dinsdag met de orthopeed bespreken, maar eerlijk gezegd verwacht ik dat daar ook niets uitkomt. Mijn gevoel zegt dat het een verstapping is geweest waardoor het in mijn hoofd is gaan spoken en dat het allemaal wel meevalt. Zeker gezien de trainingen die ik afgelopen week heb gedaan, had ik vaker last moeten krijgen.

Op weg naar het ziekenhuis kreeg ik een leuk telefoontje van een nieuwe klant. Ze hadden over onze werkwijze gehoord en willen graag dat wij gaan zoeken naar een Controller voor 32 uur (Helmond). Top natuurlijk dat klanten zelf bellen, al de 3ekeer afgelopen weken. Laat dat maar lekker zo doorgaan.

Gisterenmiddag nog lekker een stukje gefietst. Hierboven de 2 videotjes die ik gemaakt heb. Je hoort veel ruis maar dat is niet vreemd met de hoeveelheid wind die er stond. De eerste foto is in Vrouwenpolder als ik over de dijk rij, met aan de ene kant het Veerse meer en aan de andere de Noordzee. De tweede is aan de andere kant van het Veerse meer. Hopelijk lukt het, want het is de eerste keer dat ik video's plaats.

Geen opmerkingen: