woensdag 13 oktober 2010

Confrontatie, Orthopeed en trainingsrun van 10km

Gisteren heb ik na het golfen nog een rondje gelopen. Ik wilde de oefeningen doen dei ik normaal bij Anton doe, maar omdat ik morgen in Amsterdam zit, kan ik niet bij de baantraining zijn. Daarom dus gisteren de oefeningen gedaan en daarna een klein rondje doorgelopen, in totaal10 km. Gemiddeld lag net boven de 6min wat inclusief de oefeningen prima was.

Vandaag ben ik naar de Orthopeed geweest voor mijn lies. Het onderzoek duurde niet lang en volgende week gaan we röntgenfoto's en een echo maken. Ik weet niet wat hij denkt dat het is, maar op het briefje stond hernia? Oeps. Laten we maar hopen dat het een indicatie is of iets medisch waardoor ze weten waar foto's van te maken. Mijn moeder heeft meerder hernia's gehad en eerlijk gezegd wou ik het daarbij laten!

Vanochtend heb ik een kandidaat gesproken die me wel even in dubio liet staan. Het type, tja wat moet ik er mee, maar weer wel zo dat je hem ook wilt helpen. Uiteindelijk is het gelukt om een duidelijk beeld te schetsen waar hij iets mee kan. Of hij dit ook gaat doen weet ik niet, maar ik voelde me wel de aangewezen persoon om kritisch te zijn over zijn manier van presenteren/voorkomen. Zeker omdat, hoe hij dit doet, heel anders is dan wie hij is. Wat hij overigens later in het gesprek zelf beaamde. Soms voel ik me meer psycholoog dan consultant, misschien zijn er daarom wel zo veel A&O Psychologen in ons vak!

Geen opmerkingen: