zondag 17 oktober 2010

50 jaar getrouwd en een Mercedes 190 uit 1959 & 85km bike met wind op kop


Gisteren vierden mijn ouders hun 50 jarige bruiloft. Met mijn schoonouders in hun Mercedes 190 uit 1959, zijn we hier naar toe gegaan. 50 jaar! Geweldig. Dat 2 mensen elkaar zo lang lief kunnen hebben, is heel mooi om te zien. Of ik het ga halen weet ik niet, inmiddels 3 maanden getrouwd en al 41, wordt het misschien wat lastig. Maar dat mijn ouders een goed voorbeeld geven, is wel duidelijk.

De Mercedes van mijn schoonouders is een pareltje. Hij rijdt super, haalt makkelijk 110-120 km/uur en zit heerlijk. Van die grote zachte stoelen. Ze hebben hem inmiddels al ruim 20 jaar en sinds enkele jaren is hij helemaal gerestaureerd. Prachtig.

Vanochtend met een kleine groep Enduraleden een rondje gefietst. We rijden normaal in een A, B en C-groep, maar aangezien de C-groep een toertocht had, waren het nu voornamelijk B-rijders. OM het voor mezelf een goed training te maken, heb ik het grootste gedeelte op kop gereden. Er stond een flinke wind, noord-oost, waardoor we pas bij Zierikzee meewind kregen. Op de Oosterscheldekering konden we lekker alles los gooien en doortrappen. Uiteindelijk 85 km gedaan in bijna 3 uur, dus was dat wel ok.

Komende week mijn nieuwe trainingsschema laten opstellen. Binnenkort krijg ik nieuwe trainers, maar hierover later meer, eerst de resultaten afwachten van de foto/echo.

Geen opmerkingen: