zaterdag 11 september 2010

Training 10-9 by natuurlijkwim at Garmin Connect - Details

Nou die 25 km van gisteren zijn er 26 geworden, maar echt van harte ging het niet. Begonnen bij de Oosterscheldekering (Burgh Haamstede) en dan terug naar huis. Uiteindelijk zijn het er 26 geworden, maar het gemiddelde van 5' 55" per km is toch wel bedroevend. Argumenten voor zijn dat ik onderdag al gelopen had in combinatie met het zwemmen en dat mijn schoenen erg versleten zijn, los van de pittige tegenwind, maar die zal ik op 2 oktober toch ook echt krijgen is de verwachting.

Daarbij ben ik voor de 3e keer dom geweest door geen drinken mee te nemen, grr. Wel heerlijk geslapen en vanochtend mijn debuut gehad als trainer van de F5 (team Bastiaan). Een prachtige 3-1 overwinning bij RCS uit maken het begin van het weekend meer dan goed. Nu wat uren werk oppakken want de vacature van Controller bij de Sligro en de Financieel Manager bij LeaseVisie wil ik dit weekend vinden, aktie dus. Morgen weer wat fietsen en straks lopen. Hieronder de route die ik gisteren gelopen heb.

Training 10-9 by natuurlijkwim at Garmin Connect - Details

Geen opmerkingen: