vrijdag 10 september 2010

Meditatie en succesvolle acquisitie & Zwemloop

Woensdagochtend zat ik in de auto en merkte ik dat ik wat boos was. Het niet helemaal lekker en toen besloot ik om te beginnen met mediteren. Nu heb ik hier een bijzondere ervaring in opgedaan de eerste dat ik dit heb gedaan, dus ik was wat terughoudend. Deze ervaring was trouwens erg positief, daarom mijn voorzichtigheid om niet dit gevoel van toen terug te willen halen. Gisteren en vandaag heb ik een tien minuten gezeten en ik merk dat dit veel voor mij doet. Zeker vanochtend, toen ik wat klanten wilde bellen om opdrachten te verkrijgen. Normaal ben ik een stuiterbal die heel graag wil vertellen waarom wij zou anders, maar vooral zo goed zijn.

Nu lukt het om rustig te vertellen wat de Principes van Nobel zijn, (Strictly People is een intermediair die hulp biedt en bij succes, bepaalt de klant de waarde van de dienstverlening, dus tevredenheid gegarandeerd. De klant bepaalt alles, de hoogte van de beloning, de betalingstermijn et cetera. Er zijn geen regels, geen contracten, geen voorwaarde, geen kleine letters, alleen toewijding en kwaliteit. Maar zeker ook om goed te luisteren naar hoe de klant hierop reageert en of er begrip is. Vandaag heeft dat tot 2 nieuwe aanvragen geleid en dat maakt me natuurlijk erg blij.

Gisterenmiddag ben ik weer rennend naar het zwembad gegaan voor deze keer 2 keer 8 keer 100 meter in 100 seconde. Normaal een van mijn minst plezierige trainingen, maar het ging heel redelijk. De eerste sessie kwam ik elke keer dicht bij die 100 seconde, de tweede keer ging het wat stroever en liep dit op naar 102. Al met al zeer tevreden. De 8 km heen/terug gingen in 5min42sec gemiddeld, dus dat was met de zwemtraining en rugzak heel aardig. Vandaag eens kijken of de 25km gaat lukken. Morgen meer, nu kandidaten zoeken!

Geen opmerkingen: