maandag 27 september 2010

Luister nou eens & gratis vacaturesites

Vandaag weer zwemles gehad van Remy Vasseur (check eens www.remyvasseur.nl, als je interesese hebt, hij zoekt nog sponsors!). Net zoals enkele blogs geleden ik mezelf al autodidomdactisch noem, begrijp ik ook niet hoe het komt dta hij iets uitlegt, ik het echt hoor, zelfs opsla, maar tijdens het zwemmen het er gewoon niet uitkomt. elke keer zeg ik dan weer tegen mezelf om nu echt te gaan luisteren en handelen, maar het wil er maar niet zo in (althans niet zo snel als ik wil, ligt daar misschien het probleem!). Evengoed weer heerlijk getraind, al kreeg ik ineens kramp in mijn kuit. Zonder enige reden, de training was helemaal niet zwaar, maar tot nu toe heb ik er wel last van.

Vandaag ben ik de hele dag aan de gang geweest met het geweldige artikel van Jacco Valkenburg waarin hij ruim 50 gratis vacature sites benoemd. Een vreselijke klus, maar ik ben benieuwd hoeveel reacties het gaat opleveren. Voor zijn Artikel.

Morgen ga ik met Matthijs Ajax aanmoedigen. Na de afstraffing tegen Madrid is dat wel nodig denk ik. Ook leuk om Clarence weer eens in Nederland aan het werk te zien. Hij speelt de laatste tijd niet zo vaak meer in de basis, maar Milan zal vast met B-elftal komen!

Geen opmerkingen: