maandag 6 september 2010

Dag 1 na de vakantie, run (4km) - swim 2 (km) - run (4 km)

Vandaag lekker vroeg begonnen. Eerst de mail wegwerken daarna aan de gang met de procedures die al liepen. Vanuit diverse kanten krijg ik indicaties dat het voor ons (Werving & Selectie en Detachering) weer aan lijkt te trekken, maar of dat zo is, weet ik niet. Let's hope so, want dit duurt nu al lang genoeg. Vanmiddag enkele prospects de Principes van Nobel uitgelegd, hopelijk komt er iets uit. Ze zijn in ieder geval enthousiast over de vrijheid die zij krijgen om de waarde van onze dienstverlening te mogen bepalen. Vandaag is ook een nieuwe Controller geplaatst bij Johnson Health Tech, woensdag krijg ik te horen wat we mogen factureren. De spanning ik daarbij voel als vroeger toen je een proefwerk had gemaakt waarvoor je goed had geleerd en je weet dat je een goed cijfer hebt, maar hoe goed is het. Wordt het tien of toch een magere zes!

Vanmiddag rustig naar het zwembad gerend en daar 2 km op 60% gedaan. Na 3 weken niet gezwommen te hebben, viel het helemaal niet tegen hoe gemakkelijk dit ging. Als ik maar onthou om rustig te starten en dan sneller te gaan. Zaterdag bleek dat ook weer tijdens de 1/2 marathon. Morgen naar klanten en 's-avonds weer eens met de heren van Endura fietsen.

Geen opmerkingen: