dinsdag 3 augustus 2010

Run-Fysio-Run en luisteren zonder te horen

Gisteren weer naar Anton geweest om de oefeningen te doen. Heen was het 3,9 km, tempo rustig. Bij Anton 45 minuten oefeningen gedaan en daarna naar huis gelopen. De eerste km gingen wat stroef vanwege de oefeningen, maar na 2 km ging het steeds beter. Uiteindelijk de 4e km in 4"34' gelopen, verrassend. Ik had niet gedacht zo makkelijk dat tempo te kunnen lopen, komt dit door de baantraining? Zaterdag weet ik meer. Vanavond fietsen met Endura, niet te hard. Morgen hele dag buiten de deur dus trainen zal niet gaan, is ook niet nodig, rusten is goed nu.

Hier mijn run terug van gisteren. Naamloos by natuurlijkwim at Garmin Connect - Details

Vandaag lekker bezig geweest met klanten bellen, maar het valt mij wel op dat veel mensen luisteren zonder iets te horen. Als ik uitleg wat het Principe van Nobel is reageren ze eerst met een Oh, maar begrijpen wat je zegt, is er nog niet helemaal bij. Nu kun je je natuurlijk afvragen of dit aan de ontvanger ligt of aan de zender! Morgen maar eens rustiger praten, misschien scheelt dat al.

Geen opmerkingen: