vrijdag 6 augustus 2010

Bike Endura, Werving & Selectie nieuwe stijl en Relaxed Run

Dinsdagavond lekker een rondje gedaan met Endura. Beetje wind, iets meer dan 60 km en daarna goed geslapen. Woensdag samen met compagnon en Marketing Strateeg en eigenaar van Focus Matters Reginald Kruger bezig geweest om het Nobelisme handen en voeten te geven. Deze nieuwe vorm van Werving & Selectie gaat het helemaal worden, hier zjjn we van overtuigd, maar hoe krijg je voor elkaar dat klanten die ook weten, te horen krijgen en begrijpen? Leuke sessie met regelmatig pittige discussies, maar altijd een goede focus op het doel. Na mijn vakantie meer hierover.

Gisteren naar een begrafenis van een oom geweest. Verdriet is altijd een bindende factor, maar de afgelopen maanden hebben we van echt van veel te veel mensen afscheid moeten nemen. Later op de middag een rondje gelopen met een kleine interval training. Mijn heup/lies voelt nog niet helemaal goed, dus lange trainingen durf ik nog niet helemaal aan. Vandaag fiets ophalen en rondje doen, morgen wedstrijd in Kamperland, dan maar eens kijken hoe ver ik kom. Sportvriend Niels denkt dat ik die 2"22min makkelijk ga halen, ik hoop dat hij gelijk heeft.

Geen opmerkingen: